Wednesday, October 19, 2005

...

Zo, zit ik lekker LL Cool J's "mama saidknock u out" te luisteren en ik dacht..KOMAAN laat ik me 'ns vergezellen op mijn eigen webspace alwaar ge kunt genieten van menig plezant fotografisch gekunstel van mijzelf ?!?!?!?!?!?!?!?! Duss....... Ik ben namelijk zooooooo blij dat iedereen mijn webspace zo vaak bezoekt...Niet te kort..de enige trouwe visitor is dhr. G. te A-ad-R. Of durven jullie gewoon niet?! Geef dan is wat tips, en wel goede tips bitte.. niet van die zwartgallig getinte humorloze opmerkingen als: haal je eigen foto's er dan af, verzin is een leuke naam voor je space etc, enz, cq etc. Hou dan je mond maar! Wat willen jullie nou? WAT WAT WAT?!?!?!? Zal ik zeggen wat? weet je wat? Zal ik het zeggen, zal ik het zeggen?....pfff, laat maar...wordt al moe van mn eiguh gezwam.. Peace y'all

0 Comments:

Post a Comment

<< Home